Tulpaner och mer tulpaner!





Ja, som jag skrev i mitt förra inlägg så finns det inte jätte mycket tid till att sitta här och uppdatera så ofta som jag hade önskat..

Nu när praktiken är inne på sin 3:dje vecka, så känner man sig helt död när man väl kommer innanför dörren hemma.
Men man är trött på sätt sätt, och så tar man sig en powerwalk på kvällen sen, så sover man som en liten bebis. Helt underbart faktiskt.

Nu under praktiken har jag lärt mig tycka om något jag aldrig förstått mig på förut..
Tulpaner.
Har alltid tyckt att de är fula och tråkiga.. Men jag har hittat så många olika färger och varianter att jag verkligen inte kan låta bli att tycka de är vackra nu för tiden.

Här får ni ett litet smakprov på vad jag ser var dag. :)













Så där.. resten av bilderna läggs upp på min fb istället.. :)

Ha en underbar dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0