Tynnereds dagen idag!



Ja idag var det Tynneredsdagen, och vi har som tradition att alltid gå dit, oavsett väder.
Och så även iår.. Det var jätte fint väder när vi gick och en bra stund när vi var där.. Men sen kom det förbannade regnet.. :/

B skulle ha sprungit tynneredsloppet idag också, men eftersom att det började regna så gav han upp den tanken, så vi tog våra barn, våra priser och gick hem för att käka Pizza istället. :)

Ja, för både jag och Älskade C vann varsitt pris idag,
vi kastade pil och vann.
Jag en uppblåsbar hammare, och han ett par uppblåsbara jätte- boxningshandskar.

Här får ni lite bilder från dagen:

  
  
   
  
   


(Och som vanligt har jag självklart frågat berörda föräldrar innan foton på barnen lagts upp)


Så där, så var vår dag. :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med Älskade C och titta på film med en godis skål.
Imorn är det jobb igen.

Hoppas ni haft en underbar dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0