Yrsel och Bitterhet!

Idag är Lilla S hemma från sitt dagis.. det skulle annars vara tredje inskolningsdagen.. men på vägen dit så blev jag riktigt yr, gick snett och höll på att svimma.. så jag fick snällt vända om och gå hem igen.. Älskade C ringde dom och förklarade läget. 
Väldigt otrevlig känsla..

Kände först inget.. men märkte att jag gick snett.. det kändes konstigt att hålla i vagnen för att jag inte kunde g rakt.. lutade med hela kroppen åt ett håll..

Sen kom yrseln och jag blev svimmfärdig.. kändes värre för vatrje steg jag tog.. och det har inte försvunnit ännu.. så jag fick så lov att gå hem igen..
Annars kunde jag ramlat ihop någonstans ute och tänk då om inge hittat mig och Lilla S..  han hade ju kunnat frysa halft ihjäl och ramlat ur vagnen osv.. nä usch.. mycket hemskt kunde hänt..



Skrev för ovanlighetens skull i min andra blogg idag också..  http://shhiva.blogg.se/godsdotter

Vill skriva mer där, men det känns som om orden bra repeterar sig.. jag har inget nytt att säga, för känslorna har varit desamma i 25 år..
Inget nytt har kommit upp.. Inga framsteg har gjorts..  och troligen kommer inga framsteg göras heller.. 98,9% säkert iaf!
Och ja, jag är bitter!!! Jag är bitter, sårad, ledsen..  många känslor..

Det enda jag är glad att jag ärvde av honom är mina känslor för djur..
Att jag får den kontakt med djuren som jag får. Det har jag honom att tacka för!! Så tack till dig M***!


Orkar inte skriva mer just nu.. ska snart lägga mig på soffan och mysa med Lilla S och titta på tv.. Zzova lite kanske.. :)



Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Men herre gud va jobbigt att va yr..

Hur är det med dig nu?

Försökte ringa dig



Kram

2009-02-18 @ 11:59:57
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0