Sluta sympatisera med fel folk.



21 unika sidvisningar idag, men 31 hela visningar..
hmm, undra vem/vilka som tycker mitt liv är så intressant? :)

Kanske någon som inte har så mycket till eget liv antar jag.
Någon som är såå sjukt nyfiken på min vardag hela tiden att h*n inte kan motstå frestelsen att
gå in här var dag!

Keep on reading, I know you envy me!


Älskade C är och hjälper grannarna med flytten,
B är där o leker med deras stora kille, så nu är det bara jag och Lilla S hemma.
Vi sitter och kollar på Bernad o Bianca.
Mys!

På söndag ska vi se om min älskade fru är tillgänglig också,
så åker vi dit hela högen på besök.



Var inne på ett forum tidigare idag och läste om huvudpersonen i böckerna:
Gömda, Asyl, Mias Hemlighet och vad alla de där nu heter.
Folk tyckte sååå synd om henne.
Gaah, blir galen på sånt där..

Nej det är inte synd om henne för 5 öre,
hon har satt sig där själv.
HON har förstört sina barn, fråga bara hennes äldsta son, som hon lämnade kvar..
Hur farligt kan hon då ha levat i sverige?

Hon lider troligen av Borderline.
BPD - Borderline Personality Dissorder
Det är en sjukdom som är livsfarlig för alla i närheten, inte så mycket för personen som lider av den.
De är manipulativa, aggresiva och jävligt farliga.
Det finns inga gränser på hur långt de går för att få sin vilja genom.
(Titta bara på huvudpersonen i nämnda böcker)

Och är de på väg att falla, drar de ner alla de kan med i fallet.
Jag har ju skrivit om detta en gång tidigare HÄR & HÄR.

Såå, nu när vi läst det, kan vi väl enas om att dessa människor är inte offren,
ALDRIG offren, de skapar sina egna problem.
Det är omgivningen som är de verkliga offren.

Nä, nu släpper vi det, för jag blir bara vansinnigt förbannad annars på skiten.


Nu ska jag mysa med Lilla S ett tag till innan det blir läggdags för lillkillen.

Ha en underbar kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Malin

Besök på söndag låter trevligt <3..

Puss och kram

2011-02-11 @ 08:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0